§ 1
Posta­no­wie­nia wstępne

  1. Sklep inter­ne­towy Nuty na orkie­strę dętą, dostępny pod adre­sem inter­ne­towym www.nuty­na­deta.pl pro­wa­dzony jest przez firmę BRASS BAND NOTES CENTER.
  2. Niniej­szy Regu­la­min skie­ro­wany jest zarówno do Kon­su­mentów, jak i do Przed­się­bior­ców na prawach konsumenckich korzy­stających ze Sklepu i okre­śla zasady korzy­sta­nia ze Sklepu inter­ne­to­wego oraz zasady i tryb zawie­ra­nia Umów Sprze­daży z Klien­tem na odle­głość za pośred­nic­twem Sklepu.

§ 2
Defi­ni­cje

  1. Kon­su­ment – osoba fizyczna zawie­ra­jąca ze Sprze­dawcą umowę w ramach Sklepu, któ­rej przedmiot nie jest zwią­zany bez­po­śred­nio z jej dzia­łal­no­ścią gospo­dar­czą lub zawo­dową.
  2. Sprze­dawca – Tadeusz Woliński – osoba fizyczna pro­wa­dząca nierejestrowaną dzia­łal­ność gospo­dar­czą pod firmą BRASS BAND NOTES CENTER.
  3. Klient – każdy podmiot doko­nu­jący zaku­pów za pośred­nic­twem Sklepu.
  4. Przed­się­biorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jed­nostka orga­ni­za­cyjna nie­bę­dąca osobą prawną, któ­rej odrębna ustawa przy­znaje zdol­ność prawną, wyko­nu­jąca we wła­snym imie­niu dzia­łal­ność gospo­dar­czą, która korzy­sta ze Sklepu.
  5. Sklep – sklep inter­ne­towy pro­wa­dzony przez Sprze­dawcę pod adre­sem inter­ne­towym www. nuty­na­deta.pl
  6. Umowa zawarta na odle­głość – umowa zawarta z Klien­tem w ramach zor­ga­ni­zo­wa­nego sys­temu zawie­ra­nia umów na odle­głość (w ramach Sklepu), bez jed­no­cze­snej fizycz­nej obec­no­ści stron, z wyłącz­nym wyko­rzy­sta­niem jed­nego lub więk­szej liczby środ­ków porozu­miewania się na odle­głość do chwili zawar­cia umowy włącz­nie.
  7. Regu­la­min – niniej­szy regu­la­min Sklepu.
  8. Zamó­wie­nie – oświad­cze­nie woli Klienta skła­dane za pomocą For­mu­la­rza Zamó­wie­nia i zmie­rza­jące bez­po­śred­nio do zawar­cia Umowy Sprze­daży Pro­duktu lub Pro­duktów ze Sprze­dawcą.
  9. Konto – konto klienta w Skle­pie, są w nim gro­ma­dzone dane podane przez Klienta oraz infor­ma­cje o zło­żo­nych przez niego Zamó­wie­niach w Skle­pie.
  10. For­mu­larz zamó­wie­nia – inte­rak­tywny for­mu­larz dostępny w Skle­pie umoż­li­wia­jący zło­że­nie Zamó­wie­nia, w szcze­gól­no­ści poprzez doda­nie Pro­duktów do Koszyka oraz okre­śle­nie warun­ków Umowy Sprze­daży, w tym spo­sobu płat­no­ści.
  11. Koszyk – ele­ment opro­gra­mo­wa­nia Sklepu, w któ­rym widoczne są wybrane przez Klienta Pro­dukty do zakupu, a także ist­nieje moż­li­wość usta­le­nia i mody­fi­ka­cji danych Zamó­wie­nia, w szcze­gól­no­ści ilo­ści pro­duktów.
  12. Pro­dukt – dostępna w Skle­pie rzecz rucho­ma­/u­sługa będąca przedmio­tem Umowy Sprze­daży mię­dzy Klien­tem a Sprze­dawcą.
  13. Umowa Sprze­daży – umowa sprze­daży Pro­duktu zawie­rana albo zawarta mię­dzy Klien­tem a Sprze­dawcą za pośred­nic­twem Sklepu inter­ne­to­wego. Przez Umowę Sprze­daży rozu­mie się też – sto­so­wa­nie do cech Pro­duktu – umowę o świad­cze­nie usług i umowę o dzieło.

§ 3
Kon­takt ze Skle­pem

  1. Adres Sprze­dawcy: ul. Puszczy Solskiej 4/73, 01-390 Warszawa
  2. Adres e-mail Sprze­dawcy: zamo­wie­nia­@nu­ty­na­deta.pl
  3. Numer tele­fonu Sprze­dawcy: 602 378 636
  4. Numer rachunku ban­ko­wego Sprze­dawcy: 36 1140 2004 0000 3502 8323 4038
  5. Klient może poro­zu­mie­wać się ze Sprze­dawcą za pomocą adre­sów i nume­rów tele­fo­nów poda­nych w niniej­szym para­gra­fie.
  6. Klient może poro­zu­mieć się tele­fo­nicz­nie ze Sprze­dawcą w godzi­nach 9–12

§ 4
Wyma­ga­nia tech­niczne

Do korzy­sta­nia ze Sklepu, w tym prze­glą­da­nia asor­ty­mentu Sklepu oraz skła­da­nia zamó­wień na Pro­dukty, nie­zbędne są:

  1. urzą­dze­nie koń­cowe z dostę­pem do sieci Inter­net i prze­glą­darką inter­ne­tową,
  2. aktywne konto poczty elek­tro­nicz­nej (e-mail),
  3. włą­czona obsługa pli­ków cookies,

§ 5
Infor­ma­cje ogólne

  1. Sprze­dawca w naj­szer­szym dopusz­czal­nym przez prawo zakre­sie nie ponosi odpo­wie­dzial­no­ści za zakłó­ce­nia w tym prze­rwy w funk­cjo­no­wa­niu Sklepu spo­wo­do­wane siłą wyż­szą, nie­do­zwo­lo­nym dzia­ła­niem osób trze­cich lub nie­kom­pa­ty­bil­no­ścią Sklepu inter­ne­to­wego z infra­struk­turą tech­niczną Klienta.
  2. Prze­glą­da­nie asor­ty­mentu Sklepu nie wymaga zakła­da­nia Konta. Skła­da­nie zamó­wień przez Klienta na Pro­dukty znaj­du­jące się w asor­ty­men­cie Sklepu moż­liwe jest przez poda­nie nie­zbęd­nych danych oso­bo­wych i adre­so­wych umoż­li­wia­ją­cych reali­za­cję Zamó­wie­nia bez zakła­da­nia Konta.
  3. Ceny podane w Skle­pie są podane w pol­skich zło­tych i są cenami brutto (uwzględ­niają poda­tek VAT).
  4. Na koń­cową (osta­teczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Pro­dukt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za trans­port, dostar­cze­nie i usługi pocz­towe), o któ­rej Klient jest infor­mo­wany na stro­nach Sklepu w trak­cie skła­da­nia Zamó­wie­nia, w tym także w chwili wyra­że­nia woli zwią­za­nia się Umową Sprze­daży.

§ 6
Zasady skła­da­nia Zamó­wie­nia

W celu zło­że­nia Zamó­wie­nia należy:

  1. wybrać Pro­dukt będący przedmio­tem Zamó­wie­nia, a następ­nie klik­nąć przy­cisk „Do koszyka”;
  2. wypeł­nić For­mu­larz zamó­wie­nia poprzez wpi­sa­nie danych odbiorcy Zamó­wie­nia oraz adresu e-mail, na który ma nastą­pić dostawa Pro­duktu, wpi­sać dane do fak­tury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamó­wie­nia,
  3. klik­nąć przy­cisk „Zama­wiam i płacę”,
  4. opła­cić zamó­wie­nie w okre­ślo­nym ter­mi­nie (patrz § 8 pkt 3).

§ 7
Ofe­ro­wane metody dostawy oraz płat­no­ści

Wszyst­kie wpłaty za zamó­wie­nia w naszym skle­pie pro­szę kie­ro­wać prze­le­wem na poniż­szy numer konta ban­ko­wego:


Tadeusz Woliński
36 1140 2004 0000 3502 8323 4038
Tytu­łem: (proszę wpisać numer Pań­stwa zamó­wie­nia)

Wysyłka zamó­wio­nych nut nastąpi w for­mie elek­tro­nicz­nej (for­mat .pdf) na podany w zamó­wie­niu adres mailowy.


§ 8
Wyko­na­nie umowy sprze­daży

  1. Zawar­cie Umowy Sprze­daży mię­dzy Klien­tem a Sprze­dawcą nastę­puje po uprzed­nim zło­że­niu przez Klienta Zamó­wie­nia za pomocą For­mu­la­rza zamó­wie­nia w Skle­pie inter­ne­towym zgod­nie z § 6 Regu­la­minu.
  2. Po zło­że­niu Zamó­wie­nia Sprze­dawca nie­zwłocz­nie potwier­dza jego otrzy­ma­nie oraz jed­no­cze­śnie przyj­muje Zamó­wie­nie do reali­za­cji. Potwier­dze­nie otrzy­ma­nia Zamó­wie­nia i jego przy­ję­cie do reali­za­cji nastę­puje poprzez prze­sła­nie przez Sprze­dawcę Klien­towi sto­sow­nej wia­do­mo­ści e-mail na podany w trak­cie skła­da­nia Zamó­wie­nia adres poczty elek­tro­nicz­nej Klienta, która zawiera co naj­mniej oświad­cze­nia Sprze­dawcy o otrzy­ma­niu Zamó­wie­nia i o jego przy­ję­ciu do reali­za­cji oraz potwier­dze­nie zawar­cia Umowy Sprze­daży. Z chwilą otrzy­ma­nia przez Klienta powyż­szej wia­do­mo­ści e-mail zostaje zawarta Umowa Sprze­daży mię­dzy Klien­tem a Sprze­dawcą.
  3. Klient obo­wią­zany jest do doko­na­nia płat­no­ści w ter­mi­nie 7 dni kalen­da­rzo­wych od dnia zawar­cia Umowy Sprze­daży – w prze­ciw­nym razie zamó­wie­nie zosta­nie anu­lo­wane.
  4. Pro­dukt zosta­nie wysłany przez Sprze­dawcę w ter­mi­nie 24 godzin od dnia uzna­nia rachunku ban­ko­wego Sprze­dawcy.
  5. Dostawa Pro­duktu odbywa się wyłącz­nie na tere­nie Pol­ski.

§ 9
Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Do zachowania terminu, o którym mowa w pkt.1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w formie elektronicznej na adres poczty e-mail Sprzedawcy: zamowienia@nutynadeta.pl
  4. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przy pomocy formularza. Wzór formularza dostępny jest TUTAJ. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe.
  5. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.
  7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
  8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

    b) w której przedmiotem świadczenia jest Towar wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

    c) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 10
Reklamacja

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu niezgodności z umową sprzedaży określony jest ustawą o Prawach Konsumenta, rozdział 5A.
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Towar bez wad.
  3. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: zamowienia@nutynadeta.pl
  4. Reklamacja powinna zawierać:
    a) imię i nazwisko Konsumenta,
    b) nazwę Towaru oraz datę zakupu,
    c) datę wystąpienia niezgodności z Umową sprzedaży,
    d) opis i rodzaj dostrzeżonej niezgodności z Umową sprzedaży,
    e) żądanie Konsumenta związane z doprowadzeniem Towaru do stanu zgodności z Umową sprzedaży.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania żądania Konsumenta.

§ 11
Dane oso­bowe w Skle­pie inter­ne­towym

  1. Admi­ni­stra­to­rem danych oso­bo­wych Klien­tów zbie­ra­nych za pośred­nic­twem Sklepu inter­ne­to­wego jest Sprze­dawca.
  2. Dane oso­bowe Klien­tów zbie­rane przez admi­ni­stra­tora za pośred­nic­twem Sklepu inter­ne­to­wego zbie­rane są w celu reali­za­cji Umowy Sprze­daży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu mar­ke­tin­go­wym.
  3. Klient ma prawo dostępu do tre­ści swo­ich danych oraz ich popra­wia­nia.
  4. Poda­nie danych oso­bo­wych jest dobro­wolne, acz­kol­wiek nie­poda­nie wska­za­nych w Regu­la­mi­nie danych oso­bo­wych nie­zbęd­nych do zawar­cia Umowy Sprze­daży skut­kuje bra­kiem moż­li­wo­ści zawar­cia tejże umowy.

§ 12
Posta­no­wie­nia koń­cowe

  1. Umowy zawie­rane poprzez Sklep inter­ne­towy zawie­rane są w języku pol­skim.
  2. Sprze­dawca zastrzega sobie prawo do doko­ny­wa­nia zmian Regu­la­minu z waż­nych przy­czyn to jest: zmiany prze­pi­sów prawa, zmiany spo­so­bów płat­no­ści i dostaw – w zakre­sie, w jakim te zmiany wpły­wają na reali­za­cję posta­no­wień niniej­szego Regu­la­minu. O każ­dej zmia­nie Sprze­dawca poin­for­muje Klienta z co naj­mniej 7 dnio­wym wyprze­dze­niem.
  3. W spra­wach nie­ure­gu­lo­wa­nych w niniej­szym Regu­la­mi­nie mają zasto­so­wa­nie powszech­nie obo­wią­zu­jące prze­pisy prawa pol­skiego, w szcze­gól­no­ści: Kodeksu cywil­nego; ustawy o świad­cze­niu usług drogą elek­tro­niczną; ustawy o pra­wach kon­su­menta, ustawy o ochro­nie danych oso­bo­wych.
  4. Klient ma prawo sko­rzy­stać z poza­są­do­wych spo­so­bów roz­pa­try­wa­nia rekla­ma­cji i docho­dze­nia rosz­czeń. W tym celu może zło­żyć skargę za pośred­nic­twem unij­nej plat­formy inter­ne­to­wej ODR dostęp­nej pod adre­sem:
    http: //ec.europa.eu/con­su­mer­s/o­dr/.